Rent a Fiat Egea Multijet

Security deposit is not required
  • Manual TM
  • 1.3 litres | Diesel
  • 2022 year
  • 90 horse powers
  • 5 litres / 100 km
  • Front drive
  • 5 seats

Pickup

return

Insurance

Refundable deposit is not required Deposit is not required

Mileage limit

Additional drivers
Child seats
Up to 9kg
-
+
9 to 18kg
-
+
18 to 36kg
-
+
Booster seat
-
+
Equipment

Reviews (10)

Ramil Fatkhlislamov

The car was taken quickly and without problems! The interior was clean, as well as the car itself. There were no problems with it during the whole vacation. We are very satisfied, we took it in cash with no deposit.

Sergey Mironov

I rented at Istanbul airport for 8 days with return at the airport. I liked everything, the car is almost new (2000 km of mileage), there were no problems when renting and returning (there was full insurance without deductible). I found out the name of the rental company from the correspondence with the manager of aggregator. The office of the rental company is located on one of the floors of a huge 6-storey parking lot with other companies. The company works 24/7, so the return at 7 am did not cause any problems. I recommend takecars.com for travelers.

Sergei Braginskii

Getting the car was quick and easy, no problems for the entire rental period. I highly recommend your site)

Maksim Kosmach

Everything was very pleasant, the car was almost 1000km away and never failed, the car was new, tidy, reliable. I will contact again. THANK YOU!

Kseniia Staratovich

Receiving the vehicle was horrible! We waited for the car for over an hour. We ordered a diesel, but they brought gasoline. When asked why, they replied that there were no other cars. The car was very dirty and with a complete lack of gasoline. We asked: where we can refuel, we were told that the empty tank is exclusively our problem. The manager had no change, he promised to return the change upon receipt of the car, but of course we forgot about it. In general got absolutely "inadequate" and the most rude manager. Further problems did not arise!

reply
Melih
We sincerely apologize for any inconvenience related to your car rental experience with our company. However, we would like to clarify a few points: unfortunately, you had to wait briefly at the airport due to the lack of internet connection, which hindered our timely communication with you. It's important to note that the car was clean, and the service included a full package of amenities. The $2 that we couldn't refund immediately has been returned upon the return of the vehicle. We always strive to provide exceptional service, and our goal is the satisfaction of every customer. Best regards
Andrei Popov

We had a Ford. Everything went great

Pavel Boronin

Everything went great, thank you

Pavel Bitkov

It was good. Just make payment by card and it will be even better.

Boris Sushkov

Everything's fine, but they didn't give me the car I ordered.

Siarhei Ivanou

Everything about the car was super, and serving and service, cleanliness in the cabin! I will order and contact again!!! Good luck to you!!!

Verified
Istanbul Airport (IST), Turkey
4.8
(92)

Rent

Off-hours

Delivery

Holidays

Insurance

Add’l. drivers

Child seats

Equipment

    Refundable deposit is not required
I have a coupon
TOTAL
Pay now
Pay on pickup